Kubki reklamowe a EURO 2012
Autorem artykułu jest Franciszek Konrad Bułak
Wielkimi krokami zbliża się dzień rozpoczęcia naszej największej narodowej imprezy w piłce nożnej. Jednak oprócz coraz większej ilości informacji w wszelkich wiadomościach telewizyjnych, nie możemy poczuć atmosfery tego święta. Jak można dodatkowo wypromować tę nadciągającą imprezę, aby poczuć atmosferę mistrzostw Europy już dziś?
Dotychczas tylko raz, jak do tej pory, widziałem różnego rodzaju gadżety promocyjne związane z tym wielkim wydarzeniem. Było to w markecie, który jest oficjalnym sponsorem naszej reprezentacji kraju w tym sporcie. Nigdzie indziej nie zdarzyło mi się zauważyć choćby cząstki promowania tej imprezy. Może to jeszcze nie czas na tego typu zabiegi? Dlaczego nasz kraj nie chce, lub nie umie wykorzystać potencjału tego typu wydarzenia? Dlaczego zamiast promować najważniejszą imprezę w historii naszego kraju, PZPN walczy z naszym orzełkiem?
Generalnie każdy kto by chciał, mógłby odważyć się na zaprojektowanie całej kreacji wizerunku na tę imprezę. Zaczynając od różnego rodzaju gadżetów promocyjnych jak kubki reklamowe, długopisy, smycze, breloczki czy też nawet odświeżacze samochodowe, a kończąc na usługach poligraficznych takich jak kalendarze, notesy czy też torby. Tak wykonana i dopracowana do ostatniego szczegółu kampania mogłaby przynieść dużo większe zyski, aniżeli bez niej. Tego typu przyrządy ludzie z miłą chęcią przyjmują i wykorzystują je na co dzień. Na pewno każdy chciałby mieć kubki reklamowe z logo mistrzostw lub np grafiką maskotek, które je reprezentują. Byłaby to doskonała pamiątka do końca życia i przedmiot wielu opowiadań w przyszłości. Wszystkie tego typu przedmioty nakręcałyby coraz bardziej atmosferę wokół EURO w naszym kraju, co przełożyłoby się na oglądalność samego turnieju i zwiększenie popularności tą dyscypliną sportu.
---Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz